Skip to main content

Pengumuman

Kajian Kepuasan Pelanggan 2024

Oleh Jawatankuasa Kualiti dan Peperiksaan CeDS
18 Ogos 2024, 12:43 pm
Kajian Kepuasan Pelanggan 2024

Pihak kami sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan terhadap mutu perkhidmatan Pusat Pengajian Diploma (CeDS), Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM). Secara amnya, kajian ini tertumpu kepada:

  1. Mutu kerja yang diberikan oleh Pejabat Pentadbiran CeDS:
    1. Pejabat Dekan
    2. Pejabat Timbalan Dekan
    3. Unit Pentadbiran dan Kewangan
    4. Unit Akademik
  2. Penyampaian maklumat menerusi laman sesawang CeDS:
    1. Portal rasmi CeDS : https://ceds.uthm.edu.my
    2. Media Sosial CeDS : https://www.facebook.com/cedsuthm/
    3. Media Sosial CeDS : https://www.instagram.com/cedsuthm/

Kami berbesar hati jika YBhg. Prof. Datuk / Prof. / Dr / Tuan / Puan dapat mengisi borang penilaian di pautan di bawah bermula pada 18 Ogos 2024 sehingga 26 Ogos 2024.

https://forms.gle/YrUfaps5FYL5daxj6

Segala kerjasama dan maklumbalas yang diberikan amat dihargai dan didahului dengan terima kasih.